Isle of Man Adventure Race - pregledajte vijesti i fotografije | BA.rickylefilm.com
Ljepota

Isle of Man Adventure Race - pregledajte vijesti i fotografije

Uzeo sam na naporan utrke avanturu - i preživio.

GLAMOUR juniorke News & Social Media urednik i vježba ventilator stanovnik Lauren Smith pogodio Isle of Man u borbi protiv najtežih pustolovna utrka ostrva.

Kajakaštvo u dva sata. Biciklom za dva sata. Trci za dva sata, a onda kupanje ispod vodopada. Zvuči kao apsolutni pakao, zar ne? Pa, u junu, izabrao sam provesti jedan od najsunčanijih vikenda u godini rade upravo to - i zapravo, suprotno onome što moji prijatelji, porodica i kolege sve misli, to nije bio potpuno lud stvar. Uzeo sam na utrci avanturu koja je Tough Mudder izgleda kao komad torte, i to me se kao šampion.

E sad, ja ne očekujem prosječna GLAMOUR djevojka biti majorly oduševljeno o preuzimanju na iscrpljujuće avanture trke - većina ljudi nisu. Moj brat me je pogledao kao da sam lud kad sam mu rekao o mojim planovima za vikend. Ali veruj mi, radim nešto sasvim neuobičajeno ovako s vremena na vrijeme će vam dati ogroman osjećaj postignuća i da se osjećate sjajno.

Iako ću biti prvi koji će priznati da nisam očigledan kandidat za borbu protiv šest sati intenzivnog vježbanja. Dok radim razraditi i vole vježbanje, odlazak na jogu, udaranje u teretanu ili odlazak na trčanje, ne znači da sam uradio Iron Man. Ali volim putovanja - kad sam bio pozvan da prisustvuje medijski pregled trka vodi Avanturistički iskustva na Isle of Man, mislio sam (u malo iskrivljen način), "Oh, neće to biti odličan način da vidi novi stan? ".

Imajući u vidu da nikada nisam uradio odmor vježba-sa sjedištem u mom životu (OK, jednom pokušali smo jedrenje kad sam imala 17 godina, ali sam udario u lice bum oko pet minuta, tako da sam proveo preostalih dvije sedmice na kopnu) - mislio sam da je vrijeme da izađe iz sigurne zone.

Ja sam također pokrenuti maraton prije nekoliko godina, ali nije učinio pravi utrci od tada, tako da je moj konkurentne niz dobio bolje od mene. Plus aktivnosti na ponuda - moru kajak, brdski biciklizam, staza trčanje i um, "tajna aktivnost" su me zaintrigirala. Većina je stvari nisam uradio ogromne količine ranije, a zvučalo kao lijep, prijatan aktivnosti koje bi zapravo odabrati učiniti u svoje slobodno vrijeme, i prilično dobro načina da proverim krajolik. Sam gledao promotivni video na mom stolu, a ne se previše prestravljena.

Ja bih također rekao da je ovo pregled, a ne stvarni rase, pa bih hteo da proba sve bez ističući o tome brzo. Većine konkurenata koji su uradili trku prije nego imaju tendenciju da to uradi u timovima od četiri, uzimajući u dvije discipline svaki (postoji niz mogućnosti, od svog prosjeka budala poput mene, do elite koja može svršiti triatlon za nekoliko sati) , tako da je i lijep drugarstvo aspekt.

Naravno, kada smo stigli u Sefton Hotel na Isle of Man, a prisustvovali naše rase brifingu na briljantno naziva Ballabrooie (HQ Avanturistički iskustva '), nisam početi malo panike. Dok je Isle of Man je markantno lepa i ja sam bio uzbuđen zbog istraživanje, ja bih necked dvije velike čaše vina noć prije (živce, iskreno), i pojeo kompletan engleski doručak prije početka (I potrebno gorivo, a hotel doručak je gooood).

Naša divna vodič Keirron Tastagh nam je govorio kroz trku (događaj je njegova beba za nekoliko godina), i to nas preuzeo na jugu otoka - prvi oko obale, gdje bismo kajakom kroz lagune i pećine, i vidjeti brtve, onda ipak šumu, gdje bismo mountain bike i pokrenuti prošlosti dah-uzimanje krajolik, i na kraju, da ćemo prestati za ovu "misteriju aktivnost". Keirron nije davala nikakve spojlere dalje (tokom trke ne bude rekla šta aktivnost, ali dobijate tragove tako da znate šta obući / donijeti), ali mi je rečeno da nose odjeću nije nam smetalo uzimajući mokro, što sam i učinio malo nagađati. Uz Format mijenja svake godine, nikad se ne zna šta je ovo aktivnost će biti.

Prvoj utakmici trke, mora kajak na zvuk, litica koji nudi 180 pogleda stupanj nevjerovatan krajolik je tako lepa, nisam mogao da se umorim. Sea kayaking je krvavo težak posao, ali je i puno zabave - Osjećao sam se kao Pochahontas peva "Samo oko riverbend" (iako je moj način veslanja jedva elegantan ili efektivno).

Izabrali smo put oko obale za 8km, prošla kroz pećine, i družio se sa nekim morskim lavovima, prije nego što vuku naša plovila do obale da počne segmentu bicikl. Kao što smo bili Wimpy novinari, moramo stati i imati piknik ručak na Sound - ali mi je rečeno to gotovo sigurno neće dogoditi u pravu stvar. Tješio sam se sa činjenicom da većina ljudi rade rasa bi to raditi u timovima, a nakon svega, moram da probaju domaće kuhinje (koji je bio krvav odličan, FYI - dobiti piknik iz Patchwork Cafe ako ste u posjetu ).

Naredni je vožnju biciklom, a onda smo krenuli na 15km uspon s južne obale se u Cringle plantaži. Upozorenje: Isle of Man je brdovito, tako da ćete morati pristojan bicikl, a ne mamurluk završiti ovom dijelu utrke. Međutim, put od obale nas je kroz slikovit sela i netaknute krajolik - uključujući Cregneash, "živi muzej" koji prikazuje tipičan način života malog Manx selu u 19. Stoljeću.

Naša ruta bicikl završio na plantaži, što me podsjetila na neke od scenografije bih naišao u Kanadi i SAD-nacionalnih parkova. To je neravan, ali Fun Mountain vožnje, i mnogo konačnog segment sreću nizbrdo - ne radi ono što sam učinio i nositi ružičaste mliječ cipele za vožnju ili ćete biti u ozbiljnim bol. Keirron je bio vrlo tolerantan prema mom malo ispod nominalne rase komplet.

Naredni su brda trčanje. Da, brdo trčanje. Dok smo duž staze i puteve da završi trku na misteriju lokaciji, bilo je prilično mnogo sve uzbrdo. I dok sam još uvijek uživaju u prizorima u tom trenutku, bio sam krvav drago što sam doveo trenera promijeniti u - i starih u to. Trčali smo po potocima, preko kraška polja i kroz šumu još 10k. Nakon što je proveo većinu svog radi života na pokretnoj traci ili puteva južno zapadnom Londonu, bilo je potpuno oslobađajuće i toliko zabavno - ne morate iPod dok trčite kroz pustinju, iako ćete osjetiti MNOGO više sutradan.

Konačno, došli smo pub za naše "tajna aktivnost". Ja sam uverio stvarni učesnicima trke na 20 Sep neće raditi istu stvar kao i mi, tako da mogu dati igra daleko. I ne, to nije odlazak u pub za brze Pinot Grigot kao što sam se nadao. Trebalo je da se skače u vodopad, plivanje ispod njega, i nazad plivanje.

Zvuči jednostavno, zar ne? Pa to nije. Pogotovo jer zamrzavanje vode, ti si potpuno obučena i premoreni, a trenutna je jaka. Bio sam prestravljen. Ali srećom timski duh nas ipak izvukao, a zajedno sa još tri djevojke rade u trku sa mnom (bili smo potpuno dama tim, a mi smo vladali), smo pomogli jedni drugima da naći i nazad, i na kraju, na suho zemljišta za odmor, kao i za prikupljanje naše certifikate rase (rudnik je potpuno uokviren i na mom zidu).

Učesnici trka onda se na party cijelu noć na roštilj bacio avanturistički Iskustvo momci, ali nismo imali tako velike vremenske prilike, tako nas tri djevojke su otišli na večeru oporavak u 14 North, a bahate restoran u Douglas, glavni grad ostrva. Seafood je neverovatno na Isle of Man, a ja ne mislim da sam ikada toliko uživala praznik školjke i ribe pita kao i ja u taj restoran. Ja sam pravilno zaradila to!

Sutradan sam bio pomalo bolna, ali našli smo energiju da idemo razgledanje na Isle of Man - prvo smo uzeli izlet brodom sa Blizanci jahti, koji nas je vratio duž južne obale za više opuštajući pogled na krajolik i onda smo uzeli izlet u primorskom gradu Peel - tu je plaža i prekrasnih Manx sladoled (imao sam jedan napravio sa koza mlijeko), i Castletown - verovatno najlepše mjesto koje sam video na otoku do sada. Za još više stalo rase publici, Coasteering se nudi avanturistički iskustva posade - ali do tog trenutka, moj avanturistički duh je upravo isteklo.

Dakle, ono što sam oduzeti od mog prepuna akcije vikend na Isle of Man? To Adventure Race je strašan - i ako ne možete učestvovati naredne godine, trebalo bi da u potpunosti formiraju tim i to na sljedeći - da ćete imati puno zabave, a let je samo sat vremena od Londona. Drugo, da ne treba potcenjivati ​​sebe - Nikada nisam mislio da je mogao kayaked, biciklom, ran i skočio svoj put preko otoka u jednom danu, ali sam - i živio da ispriča priču. E sad, kako da unesete Iron Man?

Saznati o tome kako da uđe u Adventure Race i Avanturistički iskustva ovdje.