Karlie Kloss ljepota i intervju za putovanja | BA.rickylefilm.com
Ljepota

Karlie Kloss ljepota i intervju za putovanja

Karlie Kloss samo spustio veliku ljepotu kampanje, tako da na žaru smo je na svim stvarima za njegu kože i wellness

Keeping Up With Klossy.

Supermodel, dobrotvornih ambasador, kodiranje supremo i preduzetnik: Karlie Kloss CV lako mogao zasjeniti muškarci i žene dva puta stariji od nje. Oh, a ona je uspjela ovih podviga u tenderskoj dobi od 25 godina.

Ne da se oslanjaju na nju lovorikama, Karlie je nedavno udružio s gostima na niz kovčega i sada je predstavio najnoviji Global zastitno Estée Lauder i ambasador brenda. Karlie pridružuje sadašnji roster, koji uključuje sve velika imena, poput Carolyn Murphy, Fei Fei Sun, Gabriella Wilde, Hilary Rhoda, Joan Smalls, Kendall Jenner, Misty Copeland i Yang Mi.

"To je ostvarenje sna. To je stvarno", kaže Karlie karijere državnog udara. "Moja čitave karijere, koji ima ugovor ljepotica je na vrhu moje liste žlica. Od samog početka, mojoj listi u karijeri snovi uvijek uključen" Cover američkog Voguea "i" ugovor Estée Lauder ljepote. "Kada sam bio na. Avion hodate između mog života kao srednjoškolac u St. Louis i moj paralelni život kao manekenka u New Yorku, ja bih dnevnik o snovima moram da je časopis koji kaže: "Bucket List: ljepota ugovor Estée Lauder. "To je nadrealno, i zaista sam zahvalan i uzbuđen."

I dok ona to apsolutno ubija na modnim pistama sada, Karlie karijera gotovo izgledao vrlo različiti.

Ona je objasnila: "Ne bih rekao da sam stvarno iz znajući da će to biti moje karijere bio sam prvi put otkriven u tržnom centru u St. Louisu, Missouri i u tom trenutku sam mislio da ću pratiti u stopama svoga oca. Da jednog dana postane "dr Kloss." bio sam siguran da je to bio moj životni put, pa čak i kad sam započeo karijeru modela i započela putujući svijetom i rade, stvarno, za prvih nekoliko godina, pomisao na to više kao poslije škole hobi. Tek sam završio srednju školu i preselio se u New York da sam bio kao, "u redu, ovo radim. Ja ću dati sve od ".

Dakle, kako je to uradila? GLAMOUR ima nisko dolje na Karlie zvezdane karijere, njen krajnji putovanje savjete i, naravno, kako ona izgleda tako dobro rade sve. Razgovarajte o ultimativni #girlboss inspo.

Razrada i meditirajući keep me uzemljena

Moj raspored ne dozvoljavaju uvek tonu zastoja, pogotovo kad putujem. To je rekao, to je jako važno za napuniti svoj um i tijelo - čak i ako je to samo nekoliko minuta. Radim od tri do četiri puta tjedno, a kad sam u između sastanaka ili imaju nekoliko minuta na pretek, ja ću meditirati ili slušati na podcast ili audio knjigu. Uzimajući vremena za stvari koje će ojačati vaš um i tijelo je toliko važno.

Trčanje je moja tajna tuku jet lag

Ja sam sebe guram da se kreće. Nakon dugog leta, ja ću razraditi u hotelskoj teretani ili otići na trčanje istražiti moju novom okruženju. Iako je ponekad borba da se kreće, da taj dodatni nalet energije mi pomaže da ostanem i prilagoditi vrijeme promjene.

Moje pared natrag u letu ljepotu režima

Avioni mogu biti jako suha, pa se trudim da pijem puno vode prije i za vrijeme mog leta ostati hidrirani. Na dugim letovima, koristim Melatonin padne da mogu da spavam, a ja ću i besramno uraditi maske za lice letu osvježiti moju kožu. Advanced Night Repair PowerFoil masku Estee Lauder je jedan od mojih omiljenih. Imam i moja omiljena grickalica, tamna čokolada.

Moje najupečatljivijih putovanje je praćenje moje poreklo

Kada sam imao 19 godina, cela moja šira porodica putovao u Dansku na precrtati naše porodice baštine. Posjetili smo gradovima gdje moji preci su iz pa čak i imali su priliku da se ponovo sa danskim rođacima nisam znao da imam! Bilo je tako neverovatan i nezaboravno iskustvo.

My travel kašike lista raste iz dana u dan - i sada uključuje prostor

St. Louis, provoditi vrijeme sa svojom porodicom, je moja omiljena mjesto za posjetiti. Ili bilo koje plaže će učiniti trik! Zaista sam sreću da je moja karijera mi omogućava da putuju toliko neverovatno zemljama i gradovima širom svijeta, ali ima još toliko mesta želim da vidim. Indija, Antarktika i bilo gdje u Africi su trenutno na vrhu moje liste. Takođe bih voleo da putuje u svemir jednog dana!

Sam se udružio s gostima zbog raskrsnici između mode, tehnologije i putovanja - tri stvari koje su tako veliki dio svoje karijere

Naša misija na Kode Sa Klossy je da osnaži mlade djevojke da postanu nove generacije lidera u Tech. Veliki dio ove misije je da izloži naših stipendista na nove industrije i uzori. Kao kompanija ženski osnovani koji koristi tehnologiju u zaista interesantne načine, gostima osećao kao savršenog partnera da se uključe sa našim naučnicima. Ova kolekcija je inspirisana potrebama na putovanju naših Kode Sa Klossy naučnici, koji svi imaju uzbudljivo putovanje ispred njih. Danas mladi putnik i učenik uvijek ima svoje laptop sa njom, pa smo stvorili ranac sa prilagođenim laptop rukav i dodao džepove kako bi se osiguralo sve tech stvari su organizovane.

Gost je sarađivao sa Kode Sa Klossy (neprofitne organizacije koju je osnovao Karlie Kloss, koja omogućava djevojke da nauče da kod i postati lideri u tech) stvoriti kolekciju kapsuli koja podržava moderne putnik jer su se kretali po svijetu, online i off.