Kim Kardashian je držao na pištolju u hotelskoj sobi u Parizu - izvještaj vijesti | BA.rickylefilm.com
Osobe

Kim Kardashian na nju Paris pljačku: "Osjećam se kao da je tako trebalo biti sa mnom"

Ona je otvorena za Ellen DeGeneres o svom životu mijenja iskustvo.

Kim Kardashian-West je dao više detalja o njoj Parizu napad dok Govoreći o Ellen DeGeneres pokazuju kaže ona osjeća iskustvo je "znači" da se desi sa njom.

Nakon opisa incidenta, rekao je Kim Ellen o duboke promjene koje je imao na njenom životu: "Osjećam se kao da je to tako trebalo biti sa mnom."

Plače, ona je rekla: "Kao, ja sam takva druga osoba."

U oktobru 2016. Godine, Kim Kardashian je u hotelskoj sobi u Parizu kada je pet maskiranih ljudi obučenih kao policajci upao u njenu sobu i ukrao više od 10 miliona € nakita. Taj incident izazvao Kim da se tri mjeseca pauze od pažnje.

36-godišnja majka dvoje djece, rekao je razgovor voditelja: "Bio sam jeftin, bio sam definitivno materijalističkog ranije", rekla je ona. "Ja jednostavno više ne brinu o tim stvarima."

"Stvarno?" pitao Ellen.

"To nije vrijedan toga", rekao je Kim. "Ne zanima me da pokaže kao način na koji sam navikao. To jednostavno nije ko sam više ja."

Kim je čak rekao: "Ja zaista ne znam da li bih ikada ponovo nositi pravi nakit," kada se upućuje na ono što smo opljačkani. U pljački, 11 € mil nakita je ukradena sa njom dijamant angažman prsten.

Kim prvi izašao u javnost s detaljima strašne incident govori cijelu priču o jednoj epizodi Keeping Up With The Kardashians.

Govoreći o zastrašujuće iskustvo, Kim objasnila je ona prvi put shvatio da nešto nije u redu kada je čula ljudi koji trče uz stepenice pariškog hotela, gdje je boravila tokom svog vremena na Paris Fashion Weeku. Misleći da je njena sestra Kourtney i njihov prijatelj Stephanie, pozvala na njih, i bez odgovora, shvatila da je pljačkaša.

Njen prvi pogled od pljačkaša - koji su bili obučeni kao francuska policija - bila je kada su držeći francuski hotel vratar malo izvan nje Parizu hotelskoj sobi.

Nakon što je banda naoružanih pljačkaša upala su u sobu, Kim je rekao kako joj je jedan čovjek uhvatio za nogu. "Nisam imao odeću na pod. Povukao me je prema njemu na prednjoj strani kreveta i sam mislio da je ovo trenutak oni će me silovati. "

Kim je rekla da "psihički pripremio" sebi da budu silovane. Kada nije, kako je objasnila: "On kanala snimao noge zajedno, a zatim su imali pištolj do mene - Znao sam da je to trenutak, oni samo potpuno će me upucati u glavu."

Kim je nastavio: "Upravo sam se molio da Kourtney je imati normalan život nakon što vidi mene mrtvog na krevetu.

"Neću da se odavde. To je bila poslednja misao. Onda su me pokupio i stavio me u kupaonicu i ran. "

"Bilo je vjerojatno jedna grupa momaka koji su nas pratili cijelo putovanje", rekla je ona. "Bila sam Snapchatting da sam bio kod kuće i da svi su izlazim. Mislim da su znali. Da sam bio tamo sam. "

Možete pogledati isječak iz emisije na E! News here.

Prije epizoda emitovana, Kim je pisao na Instagram posljednje porodice fotografija snimljena prije incidenta.

Njen naslov je objasnio da će epizoda biti "vrlo teško" za realnost zvijezda, i da ona ima "naučila neke vrijedne lekcije" iz iskustva.

Drugi post glasi: "Ja sam tragičnu strašne iskustvo i nije dozvolio da me umanjiti, a rastao i razvijao i dozvoljeno iskustvo da me nauči mogu reći da sam postao mnogo bolje zbog toga hvala vam što ste.. Da podelim svoju priču večeras #KUWTK "

Nakon što smo prvi put saznao za incident, pojavili detalji o tome kako Kim je molio za svoj život, vrištala je imala dvoje djece dok su ljudi vezani joj ruke i gležnjeve sa vezica i selotejp prije ostavljajući je u kadi.

Njen rep je tada rekao: "Ona je jako potresena, ali fizički nepovrijeđen." Njena djeca, Sjever, 3, i Sveti, 9 mjeseci, nisu bili uključeni u incident.

Prema BFM TV, Kim je boravio u The No Adresa Hotel kad pet ljudi obučeni kao policija ušla u hotel preko ulaza servisa oko 02:30. I prijetio vratar. Izlaz javlja Kardashian West je bio vezan i zaključan u kupatilu, dok su je oteli dva mobilna telefona i oko 10 miliona € vrijedan nakit, uključujući i 4 miliona € prsten.

Kim spavao u kadi ogrtač kad se probudila na zvuk ljudi u skokovima stepenice svog dvosobnog stana. Ona je mahnito pokušavao da zvoni njen tjelohranitelj, Pascal Duvier, kad joj je telefon oteo iz ruku, prenosi TMZ.

Pascal je sa Kim sestre, Kourtney i Kendall na Arc noćnom klubu koji je bio manje od dvije milje daleko.

Srećom Kim prijatelj, Simone Harouche, koji je boravio u prizemlju, uspela da se zaključali u kupatilu i pozvati pomoć.

Muškarci pobjegli na iznajmljen bicikle trenutaka prije nego što je Kim tjelohranitelj vratila u stan.

Strastveni Snapchatter, Kim prošle objavljeno u medijima društvenu mrežu oko 20:30 Paris put, rekavši da se vratila u svoju hotelsku sobu i Facetiming sa bratom Rob Kardashian i njegova zaručnica Blac Chyna da im čestitam na njihovom bebu. Ona se može vidjeti nosi prsten u Snapchat post.

Kim je suprug Kanye West je bio u sredini obavljanja Heartless na Meadows Music & Arts Festival u nedjelju navečer, kada je prekinuo pjesmu i naglo završio svoj skup, rekavši navijači, "Žao mi je, žao mi je. Porodica hitnu, ja imam da se zaustavi šou ".

Realnost TV zvijezda odmah napustio Pariz i ukrcali u privatni avion u ponedjeljak ujutro s glavom prekriven crnu maramu.

Kanye, koji je, razumljivo, zabrinut je sreo na aerodromu u New Yorku. Reper održan ruku svoje supruge dok su išli u auto.